Bank Spółdzielczy w Tychach obecnie prowadzi rekrutację na następujące stanowiska: 

 

1. Specjalista ds. Administracyjno-Kadrowych

 Bank Spółdzielczy w Tychach poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. Administracyjno-Kadrowych.

 Wymagania:

  • obsługa biura w zakresie spraw administracyjnych i kadrowych;
  • rejestracja czasu pracy;
  • nadzór nad dokumentacją personalną pracowników w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów i zwolnień lekarskich;
  • obsługa faktur;
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
  • zamawianie materiałów biurowych oraz wybranych akcesoriów/części;
  • realizacja innych, bieżących zadań administracyjno-biurowych zlecanych przez przełożonych.

Poszukujemy kandydatów:

  • z doświadczeniem min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku;
  • z wykształceniem minimum średnim lub wyższym (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie);
  • ze znajomością: zagadnień księgowych, podatkowych, obiegu dokumentów, podstaw prawa pracy, ubezpieczeń społecznych;
  • dobrze zorganizowanych, metodycznych, rzetelnych w działaniu, odpowiedzialnych;
  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole:
  • ze znajomością pakietu MS Office i urządzeń biurowych.

 

2. Kierownik Działu Sprzedaży

   Bank Spółdzielczy w Tychach poszukuje kandydata na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży

    Wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży,
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji kredytowej ze szczególnym uwzględnieniem kredytów dla klientów biznesowych,
  • kompetencje sprzedażowe (mile widziane udokumentowanie), zwłaszcza w zakresie budowania relacji z Klientami,
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
  • umiejętność pracy w zespole.

    Zakres obowiązków: 

  • poszukiwanie nowych rynków zbytu, 
  • realizacja powierzonych planów sprzedaży, 
  • zarządzanie zespołem sprzedaży, 
  • utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami.

 

3. Pracownik Działu Kredytów – Analityk kredytowy

   Bank Spółdzielczy w Tychach poszukuje kandydata na stanowisko Analityka kredytowego

    Wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w analizie kredytowej podmiotów gospodarczych,
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji kredytowej oraz dokumentów prawnych zabezpieczeń,
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub prawnicze),
  • kompetencje sprzedażowe (mile widziane udokumentowanie), zwłaszcza w zakresie budowania relacji z Klientami,
  • umiejętność pracy w zespole.

    Zakres obowiązków: 

  • funkcja opiekuna Klienta (w zakresie pozyskania transakcji, jak również obsługi w okresie trwania współpracy), 
  • całościowe opracowywanie transakcji kredytowych podmiotów gospodarczych (analiza kredytowa, dokumentacja kredytowa, dokumentacja prawnych zabezpieczeń). 

 

4. Inspektor ds. wierzytelności trudnych i windykacji

   Bank Spółdzielczy w Tychach poszukuje kandydata na stanowisko Inspektora ds. wierzytelności trudnych i windykacji. 

    Wymagania:

  • minimum 3 letnie doświadczenie w windykacji wierzytelności bankowych,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawnicze lub ekonomiczne),
  • podstawowa znajomość zagadnień prawnych z zakresu windykacji należności (ustawy: K.p.c., K.c., Prawo upadłościowe i naprawcze, Prawo bankowe),
  • umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej (korespondencja z sądami, kancelariami komorniczymi, itp.),
  • podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy,
  • dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. 

    Zakres obowiązków:  

  • prowadzenie czynności windykacyjnych w stosunku do kredytów trudnych,
  • przygotowywanie dokumentacji i nadzór nad terminowością i prawidłowym przebiegiem sądowo–komorniczej procedury egzekucyjnej,
  • przygotowywanie dokumentacji w sprawie umorzenia i spisywania w straty przeterminowanych należności bankowych,
  • organizacja przejęć prawnych zabezpieczeń kredytu i ich upłynnienie,
  • sporządzanie miesięcznych sprawozdań z działalności windykacyjnej dla Zarządu. 

 

5. Pracownik Działu Obsługi Klienta

   Bank Spółdzielczy w Tychach poszukuje kandydata na stanowisko Pracownika Działu Obsługi Klienta (Tychy, powiat bieruńsko - lędziński).

    Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, 
  • kompetencje sprzedażowe,
  • doświadczenie w obsłudze Klienta Biznesowego (mile widziane),
  • podstawowa wiedza z zakresu produktów bankowych oraz rynku finansowego,
  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • profesjonalna postawa, 
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja czasu pracy.

    Zakres obowiązków:  

  • aktywne pozyskiwanie Klienta Biznesowego i Detalicznego,
  • sprzedaż produktów bankowych i realizacja określonych planów sprzedażowych,
  • obsługa gotówkowa Klientów oddziału,
  • dbanie o zachowanie najwyższych standardów obsługi Klienta,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta.

 

 

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) osobiście do Sekretariatu w Centrali Banku w Tychach przy ul. Damrota 41 lub o przesłanie ich na adres: sekretariat@bstychy.com.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997r., Dziennik Ustaw nr 133 poz. 883 )”.


» Aktualności
10 października 2017 r.
Elektroniczna ewidencja VAT
 Facebook |   RSS |   Mapa serwisu |  Kariera |  Zastrzeżenia prawne |  Polityka prywatności |  SWIFT: POLUPLPR |  Infolinia: 32 324 83 33
Serwis należy do Banku Spółdzielczego w Tychach | Wszelkie Prawa Zastrzeżone 2010